Przedszkole Mokotów dla dzieci z różnych grup wiekowych!

Pytania stanowią taki trzon nauczania podczas procesu uczenia się opartego na zapytaniach i mają kluczowe znaczenie dla wspierania kreatywności. W związku z tym ważne jest, aby dzieci rozumiały, jak reagować na pytania i zadawać je samodzielnie, zanim pójdą do przedszkola na Mokotowie. Poszukaj, aby Twoje dziecko zaczęło zadawać podstawowe, napędzane ciekawością pytania o otaczający je świat w wieku od dwóch do czterech lat. Zanim dzieci trafią do miejsca takiego jak przedszkole Mokotów powinny też zacząć odpowiadać na twoje pytania (i te niezwiązane z dorosłymi, takie jak nauczyciele) i rozumieć znaczenie głównych słów pytania: kto? Co? Kiedy? Dlaczego? Gdzie? i jak?

Wiele dzieci w tym wieku pyta „dlaczego” o wszystko, ale jeśli twoje dziecko jest mniej wyraziste, delikatnie zachęcaj je do zadawania pytań. Zapytaj ich, mówiąc: „Czy jest coś, o co chcesz zapytać?” lub „Czy masz jakieś pytania?” Czasami dzieci są pełne pytań pod powierzchnią i potrzebują tylko trochę zachęty, aby zabrać głos.

Zanim dziecko odwiedzi przedszkole Mokotów naucz go czym są liczby i litery. Podczas gdy dzieci nie muszą opanować alfabetu, gdy wchodzą do przedszkola, powinny być w stanie samodzielnie wybrać większość liter. Wielu przedszkolaków będzie mogło również kojarzyć z nimi dźwięki, chociaż jest to umiejętność, nad którą nauczyciele będą pracować z uczniami przez całe przedszkole i w nadchodzących latach. Liczby są również kluczowe. Zanim dotrą do miejsca jakim jest przedszkole Mokotów, dzieci powinny być w stanie policzyć do 10 przez większość czasu. W wieku trzech lub czterech lat Twoje dziecko powinno być w stanie połączyć zapisaną liczbę cyfr od jednego do pięciu z odpowiednią liczbą przedmiotów.