Kategorie
Bez kategorii

Czy promocja stron Gdynia jest opłacalna?

Jednym z najprostszych, ale najskuteczniejszych sposobów sprawdzenia, jaką rolę w decyzji zakupowej odegrała promocja stron Gdynia, jest zapytanie klienta, który dokonał zakupu. Ucz sprzedawców, aby pytali klientów, dlaczego odwiedzili sklep i czy pamiętają, że widzieli reklamę produktu. W przypadku sklepu internetowego zaktualizuj proces realizacji transakcji, tak aby zawierał pytanie o to, jak klienci dowiedzieli się o witrynie. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, poproś klientów o wypełnienie ankiety reklamowej lub wydrukowanie adresu ankiety online na dole każdego paragonu sprzedaży; wyślij kupującym online link do ankiety e-mailem.

Reklamodawcy mogą również korzystać z promocji zawierających unikalny identyfikator, aby pomóc właścicielom firm porównać skuteczność co najmniej dwóch reklam. Reklamodawca umieszcza reklamę prasową, która zawiera kupon z określonym kodem rabatowym w jednej publikacji i innym kodem rabatowym w innej. Śledząc kody, gdy klienci realizują swoje kupony, reklamodawca może określić, która promocja stron Gdynia wygenerowała największą sprzedaż. Właściciele firm uzyskują podobne wyniki, umieszczając różne numery telefonów w różnych reklamach i mierząc liczbę połączeń wykonywanych przez klientów z każdym numerem. Reklamodawcy, ustawiający promocję stron www śledzą ruch online, reklamując różne adresy stron internetowych w różnych publikacjach poprzez działania takie jak celowana promocja stron Gdynia. Wszystkie różne adresy URL przekierowują do głównej witryny firmy, a właściciel firmy śledzi, ile ruchu przychodzącego pochodzi z każdej z odsyłających stron internetowych.